پیراشکی خوراک بندری

۴.۸ | نظر ۱۲۶ ~ سر آشپز : سامان گلریز.
زمان آماده سازی : ۲۵ دقیقه
زمان پخت : ۳۰ دقیقه
مناسب برای : ۵نفر

کاهش فشار خون از خواص سیب زمینی:

تحقیقات نشان داده است که پوست سیب زمینی سرشار از پتاسیم است – مواد معدنی که می تواند به کاهش فشار خون کمک کند. یک سیب زمینی پخته شده متوسط حدود ۵۳۵ میلی گرم پتاسیم ( و فقط ۱۷.۳ میلی گرم سدیم ) دارد، که حدود ۱۵ درصد از مقدار توصیه شده روزانه است. میزان بالای پتاسیم در خون می تواند کلیه ها و آب بیشتری داشته باشد و این به کاهش فشار خون کمک می کند.در واقع، خوردن پتاسیم درست مانند خوردن یک ادرار آور است. پتاسیم همچنین به عملکرد قلب کمک و به صورت بهینه ارتباط اعصاب و ماهیچه ها کمک می کند.

مطالعه دیگر بیان می کند که خوردن بخشی از سیب زمینی دو بار در روز می تواند به کاهش فشار خون کمک کند . سیب زمینی های آب پز نیز قابل قبول هستند. تحقیقات همچنین نش

مواد مورد نیاز

خمیر پیراشکی ۹۵۹۵ : یک بسته
سوسیس : ۴۰۰ گرم
سیب زمینی : دو عدد متوسط
پیاز : یک عدد
رب گوجه : سه قاشق غذاخوری
نمک : به میزان لازم
فلفل قرمز : به میزان لازم
روغن : به میزان لازم

پیراشکی خوراک بندری

روش تهیه:

۱. سیب زمینی را ریز کرده و در روغن سرخ می‌کنیم.

۲ سوسیس ریز شده، پیاز خلالی شده، رب گوجه فرنگی، نمک و فلفل قرمز را به سیب زمینی اضافه کرده و همه را به خوبی با هم تفت می‌دهیم.

۳. خمیر پیراشکی ۹۵۹۵ را از فریزر خارج کرده و می‌گذاریم در زیر لفاف خود از حالت انجماد خارج شود، بطوریکه هنگام تا کردن خمیر نشکند. سپس یک تا دو قاشق غذاخوری از مواد را داخل خمیر میریزیم. با چنگال یا دست دو طرف خمیر را بسته و خمیرهای آماده را در روغن سرخ کرده و یا در فر از قبل گرم شده با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار می‌دهیم تا خمیرها طلایی شوند.

نکته:

می‌توانید بنا به ذائقه خود از هر کدام از طعم های متفاوت خمیر پیراشکی ممتاز ۹۵۹۵، خمیر پیراشکی فلفلی ۹۵۹۵، خمیر پیراشکی کچاپ ۹۵۹۵ و خمیر پیراشکی زعفرانی ۹۵۹۵ استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست